لرستان دومین استان کشور از نظر پاسخ به استعلامات سامانه زمین

به گزارش ویردار؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نرخ پاسخگویی ۸۸.۸۹ درصدی به استعلامات از طریق پنجره واحد زمین در استان لرستان طی آذرماه گفت: در این بازه زمانی ، مجموعا ۳۵۲۵ استعلام به این سامانه ارسال شده است که از این تعداد ۳۱۲۵ مورد پاسخ داده شده و ۳۹۹ مورد در دست بررسی است .
وی با اشاره به اینکه این سامانه با استفاده از زیر ساختهای که از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات و استعلامات بین دستگاهی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و سایر دستگاههای مرتبط با حوزه زمین ، به عنوان ابزاری برای تسهیل فرآیندهای مرتبط با زمین و شفاف سازی امور ، نقش مهمی در مدیریت درخواست های مردمی و کاهش بروکراسی دارد گفت: بر اساس گزارش سامانه مدیریت پنجره واحد زمین، استان لرستان در بررسی عملکرد دستگاه ها و استعلام ها، به همراه استان های خراسان شمالی، ایلام، زنجان، کرمان و بوشهر با میانگین زمان ۶ روز پاسخگویی خدمات ، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در آذرماه شده است.
صارمی در ادامه افزود: بیشترین استعلام استان در آذرماه مربوط به بنیاد مسکن با ۱۳۵۷ استعلام می باشد و ۴۴ درصد استعلامات استان از نوع خدمت-مجوز و ۵۶ درصد از نوع خدمت-استعلام بوده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رصد و پایش اراضی گفت: در این حوزه نیز از طریق این سامانه ۶۱۱ مورد تغییرات شناسایی به مساحت ۱۶۵ هکتار شناسایی شده است که ۲۲۳ تخلف به مساحت ۵۸ هکتار به دستگاه های اجرایی استان ارجاع شده است و تا امروز حدود ۲۹ هکتاراز این گزارشها توسط واحدهای گشت و یگانهای حفاظت دستگاههای متولی بررسی شده است.
خبرنگار::

اخبار پیشنهادی::
سلامت، بهداشت و درمانمرداد ۲۹, ۱۴۰۴سیدمحمد خاتمی بستری شد
اجتماعیمرداد ۲۹, ۱۴۰۴«لری» زبانی به قدمت تاریخ
دستهبندی نشدهمرداد ۲۸, ۱۴۰۴کشف یازده سکه تاریخی در خرم آباد
ورزشیمرداد ۲۸, ۱۴۰۴از حضور پر شور بانوان تماشاگر سورپرایز شدم
برچسب ها :آی سی تی ، بنیاد مسکن ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ویردار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰