با دستور وزیر آموزش و پرورش ؛
مدیران مدارس تا پایان آذر، موظف به تکمیل فرم آسیب های اجتماعی دانش آموزان هستند

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه به کاهش تاب آوری دانش آموزان نسبت دهه های گذشته اشاره کرد و گفت : معلمان ، مربیان و مدیران مدرسه در برخورد با دانش آموزان حساسیت و دقت بیشتری مدنظر داشته باشند و باید غربالگری دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد
دکترعلیرضا کاظمی افزود : تمام مدیران مدارس باید نسبت به تکمیل فرم های آسیب های اجتماعی دانش آموزان تا پایان آذر ماه اقدام کنند و آن را در سامانه نماد بارگزاری کنند.
وی اقدام پیشگیرانه در نقاط هدف را مهم بر شمرد و تصریح کرد : گفتمان سازی طرح نماد و کارکردهای آن با توجه به حساسیت و اهمیتی که دارد به درستی تبیین شود.
کاظمی با بیان اینکه طرح نماد معلم پایه است و معلم باید با نشانه های آسیب های اجتماعی آشنا باشد اظهار داشت: در استانها و شهرستانها میز نماد تشکیل شود و خدمات خود را به جامعه هدف ارائه دهد.
در این جلسه همچنین شرح وظایف ادرات و معاونت های مختلف برای مراقبت اجتماعی از دانش آموزان تشریح و ابلاغ شد .
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم در ادامه با مهم برشمردن موضوع آسیب های اجتماعی گفت : همگرایی بین بخشی در آموزش و پرورش و همراهی با سایر نهادها و سازمان باید در دستور کار قرار گیرد.
سید عیسی سهرابی افزود : نباید فقط به سیاست های ابلاغی اکتفا کرد و متناسب با نیاز و شرایط استان برنامه عملیاتی خاص لرستان هم پیاده شود .
وی تصریح کرد : از ظرفیت سازمان ها و انجمن های مردم نهاد ، رسانه ها و فضای مجازی برای گفتمان سازی طرح نماد و مقابله با آسیب های اجتماعی استفاده کرد .
خبرنگار::

اخبار پیشنهادی::
آموزشاسفند ۲۴, ۱۴۰۳انتصاب سرپرست دانشگاه پیام نور استان لرستان
اجتماعیاسفند ۲۴, ۱۴۰۳نمایندگی ایران خودرو همایش خانوادگی برگزار می کند
ورزشیاسفند ۲۳, ۱۴۰۳برد شیرین خیبر خرم آباد برابر چادرملو اردکان
اقثصادیاسفند ۲۳, ۱۴۰۳هدفگذاری صادرات سالانه یک میلیارد دلاری لرستان
برچسب ها :آموزش و پرورش ، پایگاه خبری ویردار ، تعلیم و تربیت ، دانش آموزان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰